27 Nov 2012

Jom Join Bloglist AyuInsyirah tahun 2012

Nerbes nih.. Nerbes... *nerbes sampai eja salah

Aku nerbes lah sebab 1st time join2 benda alah cam nih kan... Tapi takpe. Aku pudulik ape kan.. aku nak join jugak. Haa.. boleh? Tak boleh, boleh kan jugak. ~masih lagi nak paksa2

Tak tau ke aku join pe? Aku join ni lah..
Haa.. jap2..


Trimas untuk bunga tu yek Ayulnsyirah!! Cantik banget.. Alo ade boleh bagi lagi. *puji ade makna nih.a

Korang yang lain tu takkan lah nak termenung jek tengokkan.. Sempat lagi nih nak join. Masa ni lah untuk kita nak eratkan silaturrahim sesama blogger.. Cea.. Ayat poyo habis. 

Jomlah join.. Jomlah.. perangai macam pfftt..

Sesapa tak join rugi oohh.. Dahlah percuma, dapat kawan2 lagi plak tuh. Bukan selalu peluang datang bergolek2 tau.. Lama lagi nih nak tutup sampai 12/12/2012. tengok! tarikh pon ngam2 oohh..

So, jom kite pakat reramai join..!!

Lupew.. Sape nak join klik!!


2 comments:

  1. salam...ayu dah buat senarai bloglist ayuinsyirah 2012...

    joooom kita sama2 blogwalking...ni linknyer..

    http://ayuinsyirah.blogspot.com/2012/11/senarai-rakan-bloglist-ayuinsyirah-2012.html

    ReplyDelete
  2. datang dari segmen yang sama. :D

    http://budakkecikbermonolog.blogspot.com/2012/11/jom-join-bloglist-ayuinsyirah-tahun-2012.html

    ReplyDelete

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!