28 Dec 2012

Keinginan dan Impian

Aku kan nampak orang buat2 kotak macam kat bawah nih, so aku pon macam teringin lah jugak kan? SO, mari kita sama2 kotak-mengkotak. Muahaha.. Memang terok bahasa aku. *whatever!

Bunyi macam skema sangat tak?? Hmm.. aku pon ada isi hati+perot macam korang jugak ohkey!! Aku pon teringinlah jugak nak ada doodle sendiri. Tapi kan aku naklah doodle aku tu dibuat hasil dari tangan aku yang 'pengkor' nih. Muahaha.. <--aku tak suka  pandai melukis. Aku tau ramai diantara korang yang memang expert gilalah bab2 men'doodle nih kan? Tapi, like i said before *ape punya speaking la nih aku nak belajar buat doodle sendiri walaupon aku masih merangkak2.. Hewheww.. Korang jangan gelakkan aku ohkey. Sentap nanti tak update sejam! Muahaha.. 


Hurmm.. Dah tau kan apa impian dan keinginan aku buat masa nih? Sebenarnya banyak lagi yang aku teringin+nak tapi buat masa nih yang aku teringin inilah dulu kot. Dah lama nak benda ni. Ada jugak yang pernah tanya nak tempah doodle tak tapi tulah kan kalau boleh nak belajar buat sendiri betol tak? Tapi kalau terdesak sangat baru aku tempah kat korang ohkey?? <--cover line sebelom doodle tak menjadi. Lagi satu aku tak berapa retilah nak guna pakai software2 malalut tuh. Hewheww.. ayat terok betol. Susah jek aku tengok. 

p/s:Ada sape2 yang boleh bantu aku tak?? tolonglah haku!!

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!