12 Dec 2012

Korang pakai line ape?

Aku sekarang nih tengah pening2 lalat dengan line yang aku pakai nih. Dulu aku rasa cam laju jek line aku nih. Huhuhu.. Sekarang nih rasa lambat cam ciput jek.. Mula2 tuh aku sangka mungkin sebab cuaca mendung and kadang2 ujan jadi line tak berapa nak clear kan.. Yelah sekarang nih cuaca kan tak menentu, ujan, gelap, mendung.. *padahal sendiri rumah kat hutan. muahaha. Jadi aku mengeluh kat mak aku.

"Line lembaplah, mungkin mendung2 nih tak sampai kot.."

Boley gitu? Muahaha... Yelah, aku bukan tau sangat bab2 nih. Yang aku tau aku nak sume clear jek. Tau order jek. *perangai memang keji betul. 

Korang punya line ohkey tak?? Korang pakai line ape ek?? Aku nih kalau boleh tau sume nak cepat jek.. Nak tukar line aku dah penat. Asyik tukar jek.. Nanti dorang ingat aku yang bermasalah. Padahal, line yang jalan cam ciput. Huhuhu!! Korang sharelah, line pe korang pakai, ok ke tak, laju ke tak.. *aku memang bukan seorang yang penyabor. 

Baru2 nih cousin aku ada jugak kenen2kan aku dengan line baru. Kasi kredit sikit kat cousin aku: MOHD HAZLAN. Alah... Yang nama dia YES tuh. Tu line baru kan.. Cousin aku cakap line tuh 4G. Dengar cam superb jek kan? Lepas tuh tak silap aku pencawangnya dorang letak kat sekolah2.. Sape rumah dia dekat dengan sekolah beronok2lah kan? Ucuk, jom pindah duduk dalam sekolah. Muahaha.. 

Tapikan ada macam2 versi yang aku dengar tau, ada orang cakap kalau dah ramai sangat orang guna line tuh maka ia jadi lambat. Ada pulak kalau ujan, gelap (mendung) line pon lembap. Ada jugak cakap kalau kuota kite nak abis line jalan memang lembap. Agak2 mana satu yang betul ni? 

Korang rasa2 patut ke aku tukar line? Atau aku stay jek pakai line yang sekarang nih? Mana lebih baik? 


No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!