11 Dec 2012

PENAT.MENAT.MEMENATKAN

Baca tajuk entry aku jek dah tau hancur B.M aku.. Muahaha.. 

Aku penat + memenatkan tapi memang berbaloi2 dan rasa happy sangat!! hikhik. Hari tu aku baru jek sedey2 kan sebab my ipad3 hilang. Tapi ni dah tak berapa sedey *ada sikit jek lagi.  

Malam tuh my hubby bagi present baru.. I got it a new ipad (retina) Seronok gile rasa masa tuh. Thanks hubby... I luv u lah!! Malam isnin pulak hala tuju kami ke Kuala Lumpur. Ada buat something and sambil2 tuh honeymoonlah kan.. Hihihi... dah lewat petang baru kami gerak pulang ke Johor.

Fuuhh.. Memang rasa ia satu journey yang memenatkan kot tapi sepenat2 aku rasanya penat lagi my hubby kan? Yelah, balik jek kerja siap2 and terus gerak ke K.L sampai sana dah lewat pagi kot. Tidur pon dapatlah 3 @ 4 jam jek.. Penat ea ucuk?? *kelip mata laju2.. bajet chomel..

Semalam sempat gak menyinggah ke KWC, ritu kan aku ada ura2 mintak kat my hubby nak pergi sini lagi kan? So, nasib my hubby nih setia + sudi nak membawa iolls ke sana serta menemaniku. Huhuhu.. Sebab ada jugak mendapat nasihat dari blogger2 yang lain supaya jangan bawa hubby kalau pergi. Nasib aku punya hubby satu kepala dengan aku, KAKI SHOPING!! Muahaha...

Pasal jalan kat KWC tuh nanti pulak aku cerita ea. Sekarang aku rasa nak sambung berehat. Hihihi... <--Memang kaki tidur. Huhuhu.
Ucuk, jom lepak2 depan TV nih. *saja jeleskan dia sebab tau dah mesti dia akan baca punya my blog. kan? kan?


No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!