28 Aug 2013

Happy Birthday to You... -->>AZWAN a.k.a my hubby

Hola.. Ceh, kurang asamkan daku? Okey2.. Assalamualaikum. Hewhew..

Hukhuk.. Minta maaf coz entry ini sepatutnya di tulis 2 bulan lepas. Huwaa.. Ada ke patut dah nak masuk bulan 9 baru kau sibuk nak tepek kat sini ken? OOhh.. Aku memang pemalas tahap kritikal. Banyak lagi aku belum update dalam blog nih. Walaupon entah ada yang baca entahkan tidak. Huhuhu.. But, its okey.. Anggap ia sebagai kenangan suatu hari nanti and anak2 boleh tau macam mana kehidupan aku hari2..

Sudah2 melalut tu, teruskan kepada topik asal. 15 Jun adalah birthday ke 25 tahun for my hubby.. *terpaksa terima hakikat aku lebey tua dari dia* Actually, aku dari awal2 dah plan nak buat something speacial for him. But, tulah.. Duduk kat Kluang apa yang hado?? 

So, daku senyap2 buat book itu, book ini.. Hewhew.. Ala zaman sekarang ni kan dihujung jari anda jek so apa kau nak, bila2 masa jek bole dapat. But, yang penting duit ado. Aku bajet pon idok le banyak bebenor ken?? 

Hari yang di nanti tiba.. Moh kita siap2 pack barang suma.. Oohh.. Feeling excited giler masa nih. Hati berdebar2.. *walhal orang lain yang kena suprise* Hari tu decide nak sambut dekat JB jek, so let's go...!!


Yea!! Sampai titew.  


Cantik ken?? Rasa cam nak biar jek kat situ smpai balik and sanggup tidur kat bathroom *over* 

Depan cermin pon sempat uolls!!


Malulah titeww...


Naik juling mata kite taw.


Feeling diva. Muahaha!! Owh, nampak jam tu? Sape teror cer teka kami di mana. Hewhew..

Okey, da siap bergambor bagai ken? Moh beransur ke 2nd suprise pulok.


Haa.. Bawah tu 2nd suprise dia.. Kalau perati betul2 tepi kolam tu ada meja yang dah siap cantik2 untuk we allz. 


Me: Jom pegi makan..
Hubby: Okey, nak makan mana ni?
Me: Ala kedai mamak pon bolehlah.. *kejam ken*
Hubby: Okey je..


Sekali turun2.. Cak.. Semua orang dah pandang2. Eleh.. Jeleslah tu. Muahaha!! Makanan dia aku pilih Italian punya. Not bad lah *padahal memang tengah kebulur* 

Keseluruhannya aku bagi 4 star. Hahaha!! Tau kenapa aku bagi 4 star sebab ada hotel lagi terbaik dari yang ini walaupon dari luarannya ini yang terbaik and terfamous kat JB. *nanti aku update lain* Hewhew.. But it's okey, aku still puas hati.

Apa2 pon iolls nak wish to my lovely hubby..

~ semoga ikatan suci kita and our love forever after..
~ moga panjang umur and dimurahan rezeki *terutamanya anak2..*

Hewhew.. Okay, korang boleh muntah sekarang. Miahaha!! Ops lupa.. SELAMAT HARI LAHIR!!! *walaupon sudah terlambat*





No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!