20 Jul 2014

19 July 2014>> Happy Birthday Dad!!

Assalamualaikum..

Selamat hari lahir abah. Moga diberi kesihatan yang baik, moga perjalanan hidup semakin diredhai-Nya. 

My abah is always menjadi yang terbaik buat aku. Walau pun agak panas baran orangnya tapi dia tak pernah belasah aku. Cubit pun tidak. Tapi panas baran my abah panas baran lagi aku cuma orang tak tau. Kadang aku lebih suke berdiam diri. Lebih baik diam daripada berkata2 and menyakitkan hati orang lain..

My abah dari dulu tak pernah mengecewakan permintaan anak tunggal dia ni. Apa aku mintak pasti dia akan cuba tunaikan. Bezanya cuma cepat atau lambat. Tapi aku tidaklah minta2 benda2 yang melampau.. 

Sambutan tidaklah meriah mana pun. Menu makan2 semuanya masak sendiri. Menu adalah steamboat ala johnny, puding roti bakar, and pavlova. Semua adalah buatan sendiri. (termasuk sos dia) 

Seronok bila ada quality time macam ni kite habiskan bersama family. Masak2 pastu makan2 same2. Syiokk!! Masak lebih jimat. Banyak dapat. Sekali sekala makan luar takpe.. Kalau selalu sangat tu tak boleh jugak.

So, kesimpulannya jangan malas2..     


No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!