29 Aug 2014

Shawl Labuh, Best, Selesa, Berpatutan

Assalamualaikum..

Sesiapa diluar sana tak kiralah my friend, my family, customers, or yang baru nk mengenali diri ini. Eh! Haha!! Let me told you, i'm married woman. So, before my ucux naik hantu better jangan cari pasal. Haha!! Perasan betul macam ada orang nak lagi kat dia. Ciss!!

Sebenarnya bukan itu yang aku nak cakap. Ok, korang tau kan aku ada jual beberapa produk kosmetik gitu. So, nak tambah produk lain pulak. Hopefully dipermudahkanlah. Amin.. Boleh menambahkan lagi rezeki yang sedia ada. Kekeke..

Now, aku nak jual shawl yang aku sendiri pilih, sendiri jahit, and sendiri pasarkan. About my shawl. Shawl adalah terbaik dari ladang, strong like Aaron Aziz, cute like Siti Nurhaliza. Hihihi.. Ok, shawl keluaran aku adalah yang besar dan labuh. Confirm boleh tutup dada punya. Aku suka pakai sebab senang je nak menyusukan anak kat public sekali pun. Orang bukan nampak sebab shawl kau labuh.

So, shawl sesuai untuk muslimah2 masa kini, sesuai juga untuk korang yang fully breastfeeding. So, hopefully korang semua suka. Kalau suka boleh aku pasarkan sesegera mungkin. Ahaks!! 




Gambar atas ni semua antara contoh my collection. See, seriously memang labuh kan. Iolls tak pandai nak menipu ok. Tengok gambar last tu. Aku boleh selamber jek duduk lepas tu susukan babay AF dengan tak bukan pun baby carrier tu. Bahaha!! Mudah sangat bila pakai shawl labuh cengginih. Firstly agak kekoh tapi bila dah selalu pakai dah rasa macam biasa dah. Takpe, pelan2 kayuh kearah kebaikkan. Iye dak??

So, yay or nay!!!!??

Segala perkembangan akan di update nanti. 

*A happy mother and wife*


No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!