10 Feb 2015

Stress!! Blog tak boleh upload gambar

Assalamualaikum..

Dah kenapa dengan blog ni? Buang tebiat agaknya.. Nak masukkan gambar tak boleh pulak. Aku baru nak buat testimoni pasal shampo. Dah tergendala kerja. Ciss!!

Sekarang macam mana ni.. Ada jalan penyelesaian ke? Bila aku upload je dekat entry tu kosong, gambarnya takde. Kena kidnap kot gambar aku tu.. Haha!!

Sape2 tau macam mana nak selesaikan masalah ni tolong bagitahu aku okeh. Banyak entry tergendala ni. Ciss!! Ke tepon dan laptop masalah?? Wah.. Nak tepon dan laptop baru!! Hahaha!! *angkat kening kat hubby

Kau ni, semua pun nak. Tamak betul. Eh, normallah perempuan mana tak suka shoping kan. Tak taulah korang, aku suka jek. Aku dah jadi tabiat bila stress je nak shoping, kalau tak shoping pun mesti nak makan sedap2. Haha!! *manalah badan tak bambam.

Korang kalau stress ke, ada problem ke bolehlah bawak2 pergi shoping. Betul, boleh release tension sangat. Try lah.. *hasut

Memandangkan tengah stress dan sekarang dah pukul berapa tak dapat nak keluar shoping. Jadi aku telah mengoder Bugerbyte dekat hubby aku. Kehkeh!! Heaven..

Oklah, karang dah okeh bolehlah update entry macam2 termasuk Bugerbyte. Oklah, nak sembur2 sikit blog ni biar boleh masuk gambar.

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!