23 Apr 2016

Sabun Dara >> Murah!! Murah!!

Assalamualaikum..

Siapa pernah guna sabun ajaib ni?? Kenapa aku panggil sabun ajaib sebab ajaibnya sabun ni boleh guna untuk macam-macam. Kau ada jumpa sabun yang boleh guna untuk muka, untuk badan, dan untuk masalah sulit wanita? Mungkin ada tapi tak banyak. 

Satu lagi sebab dia ajaib kerana bahan asas adalah kayu manis. Fahamkan kegunaan kayu manis? Dulu-dulu masa sekolah gigih tumbuk kayu manis dan gesek-gesek sampai halus jadi serbuk. Lepas tu campurkan dengan air sikit dan letak dekat bekas jerawat. Kiranya untuk hapuskan hitam-hitam bekas jerawat tapi dia punya pedih toksah kiralah.. Tak percaya? Try lah! Hihi..

Itu kes muka. Settle. Siapa suka gatal-gatal badan? Ok now korang boleh try pakai sabun ni. Dulu my dad rajin kena gatal badan especially lepas makan seafood. Bergaru jelah kerja dia. Lastly dah jumpa jalan penyelesaian. Masa mandi tu guna sabun dara ni dan biarkan sekejap. Sambil tu bolehlah syampu rambut ke, gosok gigi ke, tak pun kalau rajin sental bilik air sekali. Agak dalam 5 minit tu bolehlah bilas balik. Make sure rajinlah pakai jangan baru pakai sehari dua terus pot pet pot pet kat aku "eh, tak jadi pun", "tak berkesanlah dekat saya", memang minta ceramah lah 3 hari 3 malam. 

Now nak cerita pasal harga. Tang sulit menyulit tu nanti aku story. Yang tu WANITA SAHAJA!! Aku nak bagi harga dijamin murah but make sure order hanya untuk 5 pcs ke atas sahaja. 

Macam biasa segala pertanyaan dan order boleh watsapp aku terus ke +60197878040 Oh ye, please ye mesej sahaja. Segala call tidak akan dilayan. 

Cepat-cepat!! Ambil handphone korang dan whatsapp sebab takut kehabisan stok pulak. 

Ini nak selit mesej kita dengan customer dari pontian semalam. Cod je sebab kebetulan ke sana. Banyak jugak semalam hantar barang. 


Happy customer kita dapat harga terbaik.. Alhamdulillah rezeki kita sama-sama. Siapa nak dapatkan harga macam ni cepat-cepat mesej kita dan confirmkan takut lambat nanti stok habis. Harga ni terhad untuk masa sementara sahaja!!

Whatsapp : +60197878040 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!