27 Nov 2012

Hot FM~Hangatnya Tour

Ini citer taun lepas punya okeyh.. Aku tau memang dah terlambat untuk nak update tapi ada ku kesah?? Ini kan blog aku kan..haha!!

Event nih kat Plaza Angsana, JB..

Mula2 mestilah kita kasik gamba dulu kan??


Kite bako jek..


gambar iols mestilah ada

Ucuk ni takde keje lah tu.. Suka amik gambo tepi jekk eh.. Taulah iols tak cantik.. 

Ayat power: Kau ingat kau cantik sangat??!! *Sobs2!! Aku sedar itu.. Korang lihatlah pipi ku yang semakin menggebu itu.. Aku nak kurus tapi aku malas nak diet+bersenam. Boleh? Huhuhu...


Pakcik cari isteri pakcik ke?? Ada depan nu ha..hikhik.. larikss..

Aku pon tak kenal sapa pakcik ni and takde pertalian darah dengan iols mahu pun ucuk okeyh.. Tapi ape motif ucuk aku amik picture pakcik ni?? mesti pakcik nih ade bawak anak2 dara cun2 kan?? Something nih.. Wink2!!


Meriah tak? Ramai kan? Haa.. korang tengoklah sendiri betapa ramainya umat manusia yang datang masa tuh. Sampaikan kat tempat escalator pon penuh orang, tuh baru satu sudut.. Patutlah ucuk aku asyik larik2 jek masa tuh. Saja nih amik kesempatan. Biasa dia nih... *nasib baru tunang lagi tau. kalau tidak, nahas!


Kitorang kalau di ikutkan tak suka pegi tempat yang ramai orang nih.. tapi terpaksa pegi sebab dah tak tau nak pegi mana dah.. Korang nak tau tak aku ni dari dulu sampai sekarang kan tak pernah pegi konsert. Sedih tak?? Aku bukan tak mampu nak pegi eh, tapi tak suke tau sesak2. *Cea2.. alasan terbaik.. 



Ada gak artis2 yang datang..



Ada gak pameran keta+pertandingan kot..




Kat luar ni panas sangat. So, kitorang lepak tak lama kat sini sebab tak tahan.. Aku kan manja tak boleh panas sikit peninglah.. rasa nak demamlah.. Macam2 kerenah.

Apa pon tak boleh aku nih.



No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!