27 Nov 2012

Simple but superb!!


Kencang tak tajuk entry aku tuh? Haa.. mesti korang tertanya2 apa yang superb sangat tuh kan?? Sebenarnya saja jek aku letak tajuk tuh. 

Tapi boleh lah kot aku pakai untuk entry aku nih sebab bagi aku menda alah ni pon memang super superb. 

Nak tau apa dia?



Tara.. Inilah dia menu kitorang diner masa ari sabtu ritu.

Kononnya nak overnight tapi di sebabkan mata masing2 dah cam nak tertutup jek lebih baik kita balik jek kan.. Kat atas tu tinggal lagi dalam 6 ketul jek. Ikutkan ada 10 ketul tapi dah bedal 4 ketul. Fuhh.. banyak betul makan, padahal 2 orang jek kot! Alah.. aku tau korang makan lagi banyak dari aku kan?? kan?? ~cea..ayat nak cover line jek.

Okey, ayam dia nih memang sedap okeyh.. satu RM1.50 tak silap aku. Kitorang beli kat setulang. Orang nih meniaga depan kedai makan. 

Rasa pon sedap! *aku ni tolak batu+kayu+besi jek. tak manis sangat and ada rasa masin2 sikit. sedap oohh... terasa2 kat tekak sekarang. 

"Ucuk.. Kita merajok nih.." *muntah!!

motif: harap2 my hubby belikan ayam madu nih. ~selalunya macam menjadi jek..





No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!