28 Nov 2012

Nak jaga kulit??

Ayat tak boleh blah..huhu..

Ko ingat kulit ko licin ke? Perasan.. Janganlah cakap camtu kecik ati ahkak.. huhu..Di sebabkan kulit aku tak cantiklah aku sedaya upaya mencari macam2 cara untuk mencantikkan dan melicinkan kulit menggerutu nih.

Okeyh, kulit aku nih sensitip dia tahap gedik2 sikit. *padahal gedik banyak aku dah cube macam2 jenis produk dah..Rasanya semua yang ada kat pasaran yang famous2 tuh aku dah cuba dah. Barang2 dorang bagus oohh.. tapi kulit iolls ni yang gedik sangat tak boleh terima barang2 yang famous2 itu. Sobs2!! *nampak sangat kulit orang kampung kau!

Tapi takkan aku nak duduk diam2 jek tangok kulit aku macam nih tak bercuci apa kan. Euww!! Aku pon membuat keputusan dengan berjumpa doktor pakar kulit. So dia adalah bagi beberapa jenis ubat pil(vit) + pencuci + krim. Pencuci ngan krim tu aku bolehlah terima kan.. tapi bila bab nak makan2 nih aku adalah pemalas sangat!*memanjang pemalas ko tuh

Mula2 iolls ada jugak try makan pil2 tu tapi tengok2 lain pulak yang berubah.. Badan iolls makin lama makin 
Cantik tak?? Tolonglah kata cantik.. *tak dapat terima kenyataan orang kata gemuk

So, sambil2 guna apa yang dr. bagi tu baik kita try cari penyelesaian lain jugak kan. aku pon semalam berjinak2 dengan my hubby pegi Jusco mencari Watson. Jejak je kaki dalam Jusco aku dah request kat my hubby nak masuk watson cari barang sikit. *sikit kate ko..


Berapa kali pusing dalam Watson tuh. Belek tu, belek ini.. Cari masker yang rase2 berkenan kat dalam hati kan..

So, iolls pon amik keputusan untuk beli ini..


Cikit jek tuh.. Aku kalau boleh nak jek borong sume mask yang ada kat situ. ~dengan harapan kulit cepat licin. haha..giler keji.

So, sekarang aku tengah kumpulkan kekuatan untuk memakai apa yang telah aku beli semalam. Aku kan pemalas. Haha!! *cover malu

Okeylah.. Mari kita pakat reramai menjaga kulit muka kite!! 

p/s: dalaman adalah lebih penting..huhu!!


 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!