25 Nov 2012

Pendek oh Pendek..

Haa.. melihatkan tajuk aku nih korang jangan salah sangka pulak. aku bukan nak bagi korang sentap ok *diri sendiri yang sentap mahu kata orang tapi ni nama kucing aku. So, korang tak payahlah nak mengutuk aku kata; 

"eleh Mrs. Wanida tu nak mengutuk2 orang pendek konon. diri sendiri pon pendek.." ~terperasan sendiri

Entry kali ni aku nak cite pasal kucing aku yang baru je sebulan yang lepas mati tinggalkan daku. hukhuk!! Banyak dah kucing ahkak yang pergi tanpa sempat ahkak melihatnya. termasuklah yang kali ini. 

Nak tengok rupa dia?


Inilah si dia yang bernama pendek

Yang ni aku sayang oohh.. walaupon aku suka pok2 manja dia *sebab geram sesangat.. Ni dia kurus lagi. tapi sebelum dia mati dia dah gemuk+buntal+buncit. 

Gambar atas ni dia tengah sibuk kacau aku tengah print, habis kertas koyak2.. dia geram tengok kertas tu kuar sikit2. agaknya dia ingatkan kertas tu main2 dengan dia..

Nak tau tak kenapa kucing aku ni mati tinggalkan aku?



 Sebab dia kena langgar lari.. jahat oohh orang itu. my dad yang jumpa, itu pon kerana dia telah menceritakan kerisauannya tentang kehilangan kucing kami kepada temannya dan secara kebetulan kawannya itu berada di tempat kejadian semasa kucing kami mati. *bajet papaer B.M masa SPM A pulak.

Tapi aku geram bila orang yang langgar tu buat dono jek. motif?? bajet hero ke kalau langgar kucing + lari. tak macho sungguh ohkey!! 

Orang yang langgar tu In**a, so, dia alwayslah ma**k selalu dengar gaduh2. Dia naik motor. Agak2 kalau aku langgar dia + lenyek + lari okey tak? *rasa macam nak balas dendam


Hello..aku masih waras lagi okey.. ada otak untuk berfikir. Korang pon jangan nak gatal2 tangan tu nak capai handphone nak call2 polis pulak eh.. Sentap ahkak nanti..


Comey tak?? macam ahkak kan?? *muntah


Yang di blurkan tuh gambar sensor okey. jangan ngengada nak tenguk.


Korang mesti terpikirkan kenapa aku buat entry nih? mesti dalam fikiran korang;

 "dah takde idea lah tu nak cite"

Sebenarnya aku memang saja buat entry nih sebab buat kenang2an and aku ni selalu delete2 pic lepas tu cari balik. bila tak jumpa menyesal tak bergunalahkan.. So, sebab tu aku buat. bila rindu kat *pendek* aku ni bolehlah tengok kat sini kan.. >fuhh.. selamat ada alasan munasabah.

Amaran: Lain kali kalau dah langgar apa2 tu berentilah, angkat tepi menatang tuh. Sebelom datang kenderaan lain makin lenyek-melenyek. ~jangan pulak korang berenti + tanya kau okey tak enchik menatang? memang korang kena *pang* dengan menatang tu..

 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!