2 Jan 2013

Kurus dengan cepat!!

Sape suke demok? Sume tak suke kot aku rasa.. Hurmm.. Korang nak tak kuruskan badan korang tuh dengan cepat? Sini aku nak share dengan korang satu produk nih yang harganya adalah tersangatlah murah tau. Confirm tak dapat kot harga murah2 cengginih.



Ohkey korang.. Aku nak citelah kan tentang produk nih serba sikit. Produk nih yang bagusnya panas memang baik punya.. Panas dia pon tahan lama. Kuantiti dia pon banyak jugak.. Harga tak banyak. Muahaha.. *maksudnya memang murahlah kan.

Yang paling best tentang produk nih sebab sambil2 sape2 nak kurus tuh bolehlah sekali sapu kat tempat lain. Yelah, kot2 yang ado selulit ke, paha or lengan korang besar.. perot plak muncit kan.. Haa.. boleh try test nih. Hahaha.. Boleh elakkan kena breast cancer tau. Haa. speacial tak?

Alah.. korang jangan risau punya.. Aku make sure korang akan kata. Apa? murahnya??!! Haa.. cenggitu sekali hokey.. Hokey, meh kite kasi tau dia punya harga..

1pcs baru RM35.90
Murah tak?? Murah kan??

Kalau nak guna dengan lebih berkesan ada cara2nya. Tapi kan korang mesej aku ke.. email ke.. baruakan terangkan dengan lebih mendalam. Muahaha.. Yelah, bukan kedekut hokey.. Cume i is tak nak lah cakap terang2an sangat kan? Betol tak? Sape nak pls comment hokey..

p/s: aku tak boleh nak pakai kerana ada sebab2 tertentu.. muahaha.. *bukan sebab produk nih bahaya eh. .Kalau bahaya aku pon tak berani jugak nak jual kan.




No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!