5 Dec 2012

Nak niaga..

Actually, aku dari dulu lagi nak buat bisnes sendiri. Seronok rase kan.. Mungkin sebab aku ikut bapak aku dah bepuluh tahun dia berbisnes. Walaupon aku ada kelulusan yang menyimpang jauh dengan bisnes but i dont care.. Muahaha.. 

Kalau ikutkan my family lebih kepada kosmetik so, aku nak besarkan *cecece.. ayat tak boleh blah! aku nak start dengan baju+handbag.. Ini untuk lelaki+pompuan okeyh.. Yang laki tuh jangan risau!

So, dengan berbesar hati aku nak ajak korang rajin2 jengok blog aku pasal nanti bolehlah window shoping kat dalam blog haku nih.. Tak sabar nih nak mula.. Nanti kalau aku dah amik gambar barang2 yang ada dalam stok aku tu aku upload okeyh.. 



No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!