6 Dec 2012

Tolonglah saya... Wink!! Wink!!

KWC tu apa? Sajalah tu buat2 tak tau.. 

KWC tu Kenanga Wholesale City.. Aku pernah pergi sekali jek.. Sobss2!! Dahlah masa pergi tu aku tak beli apa2 pon.. Sebab masa tu tengah excited sangat, mood honeymoon lagi. Tu pon saja singgah kat KL sehari.

Erm.. tapi sekarang nih aku rasa cam nak pergi lagilah.. Best tau kat sana. Korang cakap jek korang nak beli apa..semua ada tau.. Handbag, Baju kurung, Maxi dress, aksesori, macam2lah.. Nak pegi
jugak.. Nak pegi jugak!! *sambil hentak2 kaki.

Masa aku pergi dulu takde tangkap2 gambar lagi.. Sapa2 nak tau macam mana dan apa yang ada kat KWC tu klik SINI dan SINI JUGAK

Owh.. KWC. Kenapalah kau tak duduk dekat2 JB jek.. *ayat tak boley blah.. Muahaha.. Adoilah.. Nak pergi sana hari ni boleh? Wink2.. Ala.. Iollss tau Ucuk iollss mesti baca blog iollss punya.. Harap2 terbuka pintu hatinya untuk bawak iollss pergi sana nanti. 

Nampaknya aku rasa kena buat tektik nih nak ajak ucuk pegi sana.. Ermm.. Aku nak merajuklah.. Nanti mesti dapat pergi. Muahaha.. Gila keji perangai aku kan?? So, ucuk kenalah terima dapat isteri yang macam nih. Sobss..

Korang dah pernah pergi tak?? Tipulah kalau kata tak pernah kan.. Kalau dah bagilah aku pendapat sikit kan pasal tempat nih. Nak mintak jasa baik korang bagitau aku pasal tempat nih. Masa aku pergi tuh aku tak tengok sangat sebab mood takde nak shoping tapi sekarang mood baru nak sampai. Huhuhu.. Boleh gitu?? 

Sapa2 yang belom pergi pulak tapi ada ura2 nak pergi macam aku tuh boleh tengok bawah ni. Ada peta sikit tapi kecik lah.. Peta ke nih? Halallah ea...

KWC TUNGGU AKU!! *bajet confirm ucuk nak bawak.. Muahaha..

Pengajarannya: Marilah kita sama2 bergotong-royong shoping kat sana. Muahaha... Ucuk... Jom kita pergi!! *o*






No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!