1 Dec 2012

The Twilight Saga 4-Breaking dawn


Gelojoh tak?? Belom2 dah kasi keluar gambar dulu. Hihihi!!
Takdelah.. Saja jek nak tunjuk kat korang betapa bestnya citer nih.. *pada akulah, korang aku tak tau.. 

Aku suka citer dia mase dah nak last tuh.. Masa dia tengah nak gaduh2 tuh.. Best, wat terkuzat den jek. Ingatkan betol2, rupenya... ~malas citer korang tengok sendiri. Tak syok oohh citer. 

Aku tengok citer nih hari khamis malam aritu dengan siapa lagi kan. Ofcoz ngan my hubby kan.. Tengok pon masa tu dah lewat gaklah.. So, tengah sedap2 aku tengok+bersedih *ikut perasaan sangat.. 
Sekali pandang sebelah sedap jek my hubby tuh tidur. Huhuhu.. Penat sangat kot kerja kan.. Biasalah. Nasib uolls dapat CINTA macam iolls tau. ~saja merahkan perkataan cinta tu

Aku: Umm.. Ucuk, sedih ahh..
Ucuk: ... (senyap)
Aku: Loh.. Kita cakap wat tak tau jek eh..

Lepas tu, aku pulak wat bodo sambung tengok citer tuh sampai abis..

Esoknya...

Aku: Semalam kite ngadu cakap sedih dia wat bodo jek ea..
Ucuk: Yeke? Tertidur..

Eii.. Geram jek tau.. Agak2kan kalau aku merajuk walau pon aku tau dah terlewat nak merajuk sempat lagi tak ek?? Umm.. Dapat ABC+ayam madu(kepak) sedap nih..*air liur meleleh Adoi.. Lapolah pulak.

Oklah.. Sambung tengok gambo2 cun+hensom nih..




P/S: Cerita nih ada unsur2 18sx yek so sila perhatikan sekeliling anda sebelom anda tonton cerita ini. Pantau sikit anak2..

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!