9 Jan 2013

Hadiah sudah di pos!!



Cecece... Muahaha!! Kereknya tajuk aku atas tu. Saje jek kasi korang geram tengok gambar hadiah yang telah di post kan tadi.. 

Harap2 korang akan berpuas hati dengan hadiahnye nanti..:P *kalau rajin buatlah entry hadiah tu.. Muahaha!!

Lama hokey aku kat pej. pos tadi. Hewheww.. Aku kan suke buat keje last minit. Time tu baru nak tulis alamat kat kertas. Hadoi.. *tolong lempang aku yang pemalas ni. Aku adalah pemalas nak kuo hokey..

Cian oohh orang dah bederet2 tunggu turn sebab aku punye psal lah. Itu kaunter ana yang punya. Hikhik.. Nasib mereka adalah orang2 yang penyabar even ada yang cino. 1 Malaysia kan..

Tapi aku nak story sikit masa aku ngah tulis2 nih tetiba ada akak tu datang sesuka ati jek amik borang aku. Maybe dia ingat pekerja situ letak kat situ sebab selalukan dorang dah sediakan. Ni tak, kite kena mintak pulak. Huhuhu.. 

Takpe, aku kan baik.. aku diam jek lah. Sekali akak tu capai tangan nak amik lagi.. Wah2.. Sudah lebey nih..

"Eh, saya punya.." 

Muahaha!! Tamakkan aku?? Tapi aku tak kire ar kan.. I dont care.. Terus akak tu tak jadi nak amik tau. Cowy akak.. Saya pon nek malu asyik nak mintak jek dengan ABANG kat kaunter tu.. ; P

So, dengan bangganye aku nak katekan yang hadiah korang telah pon di pos..

xoxo..

10 comments:

  1. Yeyyyyyyy! :D orang kluang ni mesti dapat dulu, hehe.

    ReplyDelete
  2. len kali mintak borang biar satu ring tu..bawak balik dia punya lebeh so boley buat untuk yang akan dtg..tak dapat borang senang menang pos malaysia ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da mintak da .. ade dpt tp xisi pon.haha!! *dsar pmlas

      Delete
  3. da smpai da... tp msa dia hntr tu ana masih skolah so dia tinggalkn surat je kat dpn pintu. So, ana da call customer service & selasa ni dia hntr lg. Thx kak Wanida :D

    ReplyDelete
  4. Okay , dah dapat dah masa hari jumaat haritu . Lajunya :p . Hihi , thank you akk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah.. da dapat dah. cepatnya..
      cayang pos laju banyak2... Muahaha!!

      Delete

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!