11 Jan 2013

Kami kena injection

Hadoi.. boleh tahan hokey kena injection nih. Tak sakit pon sedap oohh.. *sila lempang diriku yang sangat berlagak ini.. Muahaha!! 


Muka aku ade nampak cam owang nebes tak?? tak kan?? Aku kan pelakon... Hewheww.. *perasan


Nebes di hati sudah melanda.. 


Hokey, dua2 kena injection. Nak kata sakit tu.. tak sangatlah.. Rasa cam kena gigit semut kot.. Aku rasa sakit lagi masa sekolah2 dulu kena.. Adess!!


Nampak muka kami yang cover nebes tuh? Aku dah terbayang jarum yang besar lengan.. *okey, yang tu tipu jek




Apakah?? 

Sape yang nebes sebenarnya nih? Huhuhu.. Aku atau dia?? 
Hape? Mesti korang pelik kan?

"Eh, napa dia kena injec?"

"Aku pon kena amik ke injection ni?"

Muahaha... Aku kan jahat, Saje jek nak biorkan korang terfikir2 kenapa aku amik injection nih. Takpe2.. Nanti bila2 aku free aku bagi tau korang eh?? So sila sabar 100%. Muahaha!!

xoxo...


No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!