17 Jan 2013

Mud down..Putumayam??

Hari ni mood aku jauh ke laut.. Tak taulah ngape maybe coz arini aku tak berapa nak sihat kot! Arini perot aku rasa tak berapa nak besh. Dahlah tu, tekak pon rasa tak sedap jek + gusi belakang aku yang bengkak. Hadoilah.. Perot rasa bepusing2 macam mesin basuh yang sedang basuh baju. Sobs2!! Dah tu perot berbunyi tanda lapor tapi takde selera nak makan. Apakah itew??!!

Mood memang kejam ar kan sampai aku rasa nak bunuh owang. *tipew jek.. Taklah sampai nak bunuh owangkan tapi rasa cam geram jek lah bercampor pulak malasnya sebab rasa lemah jek badan coz banyak kali masok toilet. Masa haku taip pon perot asik kriuk.. kriuk jek.. Makan apew sedap ek? Megi sedap kot.. 

Pastu tadi saja2 gatal tangan tengok instagram. Sekali ternampak kawan sekolah dulu dia upload gambar putu mayam. Hadoi.. Sedapnya. Seriously, aku dah bertahun tak makan putumayam. Last aku makan masa sekolah rendah dulu. Sekarang umur dah nak masuk 26 kot. Huii.. lama2. Mana nak dapat putumayam eh? Hukhuk.. Tetibe rasa teringin pulak.. Kat Kluang nih macam payah jek nak jumpe. Tulah.. ni mesti dulu uncle2 tu tak nak ajar anak cucu dia macam mana buat. Dahtu sekarang dah takde owang warisi menda tuh. Dekut ilmu tau!! Sekarang yang rugi hakulah kan coz tak dapat makan. Sobs2!!! Nak putumayam... nak putumayam...

2 comments:

  1. ala cian akak . . dlu mai pun suka mkn putu mayam . . time sekolah dulu , ada uncle selalu jual tiap kali petang . . sedap . . rindu jgk nk mkn :)

    ReplyDelete
  2. Haa..susah nk jmpe dah skrang kan?? Sobs2!!

    ReplyDelete

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!