8 Feb 2013

Katakan YA pada Yes 4G!!

Assalamulaikum...

Entry aku kali nih bukan nak mengampu ke apa hokey. Jangan nak kata..

"Alah, tu ditaja ar tu."

Hello.. memang tak ar kan. Benda nih memang datangnya dari dalam lubuk hati aku okey. *cewah!! 

Sebelom nih aku dah banyak kali tukar2 pakej. Muahaha!! Bukan salah aku hokey, salah dorang ar kan sebab tak jaga customer.. Boley gitu?? Hokeylah, dulu aku pernah pakai celcom.. Tapi tu masa aku still study siap share ngan member2 tau. Tapi yang bayar aku lah.. coz aku nih byar2, tapi jarang pakai sebab tak suka sangat nak main2 fb atau benda2 seangkatan dengannya. Tak lama tuh line macam lembap pulak, tak taulah kan maybe masa tu aku amik pakej paling biasa punya. 

So pastu aku tukar pulak amik Maxis. Eh, lupa sebelom aku amik celcom dulu sebenarnya aku dah pernah pakai maxis tapa pakej biasa punya.. Jadi aku pon amik pakej terbaik punya. Pakej homewireles.. Yang nih memang quota dia paling besarlah kan.. Tapi bayaran bulanan pon besarlah. Miahaha!! Tapi tak kisahlah kan sebab aku memang perlukan quota yang paling banyak and laju coz aku suka tengok cite, download lah, apalah.. Line okeylah, mula2 tu lajulah kan tapi dah berapa bulan pastu aku pakai line dah mula lembap tau. Aku is tak suke ar kan.. Sebab aku memang sentiasa on jek line aku tu. Maklumlah on9 24/7. So, after dah geram tu aku pon pegi cari yang lain plak.. Tapi maxis nih aku tak potong. Ade jek pakai.. 

Lastly, aku jumpa YES 4G nih. Mula2 tuh risau jugak ar kan takut kot2 rumah aku takde line atau line tak kuat. Tapi dia boley cek kan, korang bagi jek tau rumah korang dekat mana nanti dia dengan baik hatinya akan tolong korang. Atau boley jek cek sendiri. Korang pegi jek dekat laman web YES.*carik sendiri lah ek. Haha!! Line memang laju tau, actually rumah aku nih dikelilingi pokok2 kelapa sawit jek.. Belom membangun lagi kawasan rumah aku nih--》rumah my dad sebenarnya.. Memang aku amik pakej yang paling besar tapi it's still tak mencukupi. Tapi, korang jangan risau okey sebab dia unlimited.  So, boleylah korang pakai ikut suka hati korang kan. Nanti dia akan mesej atau email korang kalau korang dah pakai 80% quota and dah habis quota. Korang jangan gelabah plak masa tu. Korang boley teruskan pakai sambil angkat2 kening dekat orang2 sebelah. Muahaha!!

Terpulanglah kat koraang nak amik line yang mana.. Aku cuma bagi pendapat jek.. kan?? Korang pakai line apa?? Okey tak? 

1 comment:

  1. mana² internet service provider ada kelebihan dan kekurangannya..tapi maxis paling teruk la..haha..

    ReplyDelete

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!