10 Feb 2013

Penyakit ~TIDUR!!

Assalamualaikum, salam sejahtera.. *menyanyi plak..

Faham tak tengok tajuk iolls kat atas tu?? Straight to the point jek ar okey?? Okey, aku cerita eh.. sebenarnya sejak akhir2 nih *dah lama jugak kot.. iolls asyik ngantuk jek. Asyik nak tidur jek tau.. tidur tahap melampau okey!! Aku pon takut tengok. 

Macam semalam aku tak boley tidur malam sebab kena penangan nescafe ice kat pasar malam. Yang dijual pakai van tuh. Power giler air dia, memang kaw2 punya. Lepas tu iolls siap setialah pening kan. Teruknya malam semalam aku minum sampai 2 cup lebey aku pulun hokey.. my dad punya pon iolls sebat. Muahaha!! Ucuk iolls balik makan pon iolls kecek air dia pulak. Lepas tu memang tak tidur langsung ar kan sampai ke pagi. Tu takpelah kan kalau ngantuk hari ni sebab aku memang tak tidur semalam. Tapi sebelom nih memang betul tau, keja aku hari2 mesti tidur punya. *ucuk, sila jangan jeles..

Tapi hari ini yang menjadi pelik adalah my mom and dad pon mengantuk giler2 jugak. Huwa... dah berjangkit dengan anak dia soranglah nih. Nasib badan... haha!! Nasib ucuk takde kalau tidak memang sama2 lah kita bergotong royong tidur kan. Iolls pon apa lagi kan, *eh ko nih. Kejap aku kejap iolls.. fening2!! Tak kisahlah, sukati akulah kan, ini kan belog ahkak.. Miahaha!! Aku pon amik kesempatan jugak tidur memandangkan my mom and dad tidur. Tak best ar tercongok sorang2 kan. Hikhik..

Hmmm.. kenapa ek agaknya asyik nak tidur jek.. hewheww.. maybe pasal rumah aku nih memang redup jek. Best oohh.. Rasa tenaang jek duduk kat rumah. Aku memang tak suka keluar kecuali ade sebab itu pon dengan mak aku. Tapi kalau dengan ucuk iolls rela jek..

Okeylah, malas nak cerita panjang lebar. Kepala sudah fening dan rasa cam tak sedap badan pulak. Hokey..

xoxo...

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!