8 Feb 2013

Review ~ ♥iphone5

Mesti ramai penggemar tegar produk apple kan.. Aku mana2 pon okey jek. Takdelah nak suka sangat2 pada satu2 jenama sampai nak kutuk sana kutuk sini. Aku sebat jek apa pon.. Janji boley pakai. So hari ni aku nak review pasal produk apple --》 iphone5.. 



Haa.. pilih2 mana satu pilihan hati

Spesifikasi iphone5:

Screen Sizes: 4 Inches
      Weight : 112 grams
 Resolution : 1134×640
Thickness : 7.6 mm
                  CPU : Duol-core Apple A6
               Storage : 16GB, 32GB, or 64GB
                   (No card slot)
         Connectors : Apple Lightening
Operation System : ios 6   
              Baterry : 225 hours standby, 
                          8 hours talktime(3G)      
                              Camera : 8MP, 3264×2448 pixels, Autofocus,
               LED Flash
                  Networking : Wifi, 2G, 3G, 3G, 4G, LTE

Warna macam biasa ar kan ada warna putih and hitam tapi aku pilih hitam.. Muahaha!! Lepas tu ikutlah berapa GB yang korang amik and harganya akan jadi berlainanlah.. Sape suka download game or macam2 better korang amik memory yang besar. Sebab product Apple nih memang takde memory tambahan So sila lah faham okey.

Paling best pasal Iphone5 ni sebab dia memang nipis.. Terbaik.. Kalau korang masuk dalam beg duit memang muat punyalah. Miahaha!! Lepas tu dia punya keterangan tu memang buatkan gambar pada skrin dia cantik.. Jangan risau akan ketahanannya sebab iphone5 aku nih dah berapa kali jatuh. *cowy ucuk.. Pas jatuh dia still okey lagi. Jatuh atas lantai mozek yang xde karpet hokey!! Batery pon tahan jek coz aku kan jenis online 24/7. Tak adalah kejap2 asyik nak charge jek kan.. Iphone5 nih pon screen dia ada lah lebey dari yang sebelom2 nih. 

Sekarang nih pon senang dah kalau nak beli. Kalau nak murah korang boley jek pergi kat Maxis ke.. Celcom ke.. atau mana2 lah ikut mana korang suka. Sebab situ harga memang murahlah sebab ia datang dengan pakej sekali kan. Memang ada perbezaan pada harga. Tapi aku tak amik ikut pakej camtu sebab aku tak suka terikat. Miahaha!! Ada jugak kedai2 gadjet yang online. Tapi aku tak pernah lagi beli gadjet melalui online sebab selalunya aku akan beli kat kedai jek. Lagi senang. Boley nampak. 

Lupa nak bagitau, korang jangan risaulah bab nak download apa2 kan. Aku tau ramai yang alergy dengan benda berbayar ni kan. But, dont wory sebab sekarang kan dah ada cydia lah, apalah.. So, senangkan?? Haa.. terpulang pada diri sendiri mana yang korang suka.. Yang penting ikutlah kemampuan kan. Pasal hrga aku malas nak cerita sebab ada tempat boley dapat murah ada yang harga standard ar kan..

xoxo.. 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!