25 Jan 2014

Mood rajin ber'PHOTOSHOP'

Assalamualaikum..

Jahanam bahasa melayu aku. Hooii.. Sapa2 ahli bahasa tu tolong jangan kondem aku. ;p

Hari ni tetibe mood rajin pulak nak edit mengedit ni. Takde benda nak buat so meh kita edit gambar atleast boleh buat gambar tu untuk update blog. Hahaha!! Kejam sangat kan?


Sila abaikan selipar itu. Bahaha!! Aku kan pregnant memang di larang sama sekali di beri pakai kasut tumit2 ni. Hooii.. Tak boleh nak melawa langsung. Eh, tapi ko mampu pergi kenduri kawin pakai selipar macam tu. Kenduri bukan buat kat rumah punya, buat kat Homestay yang sama dengan Noraniza Idris buat. Lepas tu siap nyanyi bagaikan. Hahaha!! Takpe, ketepikan rasa malu mu itu. 

Oh, malas nak cerita pasal majlis tu, cume gambar memang banyak tapi nanti2lah baru aku letak lagi. Boleh kan?? Yelah, nak mengeditnya lagi rasa menggigil2 pulak tangan aku ni. Ceh!! 

Berbalik pada gambar tu tak koser aku nak buatkemas2. Itu dah paling kemas dan paling rajin bagi aku. ;p Hurm.. Lapar pulak, tetiba teringat sambal udang petai dengan ayam tua goreng kat dapur tu. So, tata!! 

*Jemput makan sume*  

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!