1 Feb 2014

Let's Try My Simple Way Shopping

Assalamualaikum..

Today i just wanna share with U how i'm shopping with my husband. Actually, i love shopping but at the same time my husband working at Singapore. So, what should I do? Testing2.. Lama sudah tak menulis dan bertutur bahasa english membuatkan daku rasa derr..!! Teruknya english engkau!! Sorry teacher..

Oklah, straight to the point. Aku ni kalau bab shopping baju ni kurang sikit tapi.. tapi aku sangat suka shopping gajet2. Hoii.. Aku gila gajet!! Kalau ada keluaran baru yang menarik perhatian aku je abislah. Mesti sibuk nak beli, nak lain dari yang lain katanya. Kalau dah dapat tu rasa cam aku ada, kau ada? Bahaha!! Astaghfirullahalazim... 

Kalau setakat beg tangan LV, kasut ke, ohh.. Tak koser aku beli, not my taste. But, alat mekap yes!! Ohh Channel!! Love u.. Bahaha.. Tapi shopping paling aku suka..suka sangat ialah MAKANAN. Hoii.. Sedapnya, tak dapat beg Guccci pon takpe asal dapat makan sedap2. Hehe. 

Hoii!! Jauh dah menyimpang cite kau. Oklah, sambung cite tadi. Aku ni kan duduk memerap je dalam rumah. Iolls puteri lilin. Pergi kedai pon tak koser. So, kalau nak apa2 aku mesej je ucux aku tau2 dah sampai je kat rumah. Hihihi. Contohnya,

"Ucux.. Nak ni.."




Haa.. Kau mampu shopping cenggini? Aku mampu beb.. Aku order jek. Hahaha!! Lepas tu kalau beli apa2 kat Singapore ni ada yang murah sikit. Lagipun ucux aku kan kerja sana kan?? So takde masalah nak beli ke apa. Macam kadang tu kalau aku cakap nak beli tempat steamboatlah..



Murah ok.. Kalau kat sini hailah.. Berpinar mato den. Kadang tu my hubby siap survey barang lain pulak. Haha!! Sambil menyelam minum air katanya..



Ok, ini peti ais. Haha!! Dasyat tak? And hari tu nak beli tv so ko tengok ni pulak..





Lepas tu malam2 lapolah, apalah..


Haa..senang je kerja aku kan? Haha!! Pakai order jek. Eh, tapi idoklah aku shopping jek manjang. Beli yang perlu sahaja. TV tu je pon aku beli. Peti ais tu tak koser nak beli lagi. Tunggu aku kaya rayalah. Bahaha!! Sekarang we allz tengah simpan menyimpan wet coz ada misi perlu dilaksanakan. Huii.. Harap dipermudahkan. Aminn...

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!