4 Feb 2014

My Pregnancy ~ 6 Month

Assalamualaikum..


Akhirnya, sudah masuk bulan ke 6 baby kat dalam perut ni. Tapi still tak tahu lagi it's boy or girl. Hahaha!!! Da 2 kali scan kat gov baby asyiklah berguling kat dalam. Hailah.. Nak pergi kat private pulak memanjang busy jek. Belum ketemu sama masa yang sesuai.

Barang pun 1 apa pon tak beli lagi. Cadangnya nak beli bila dah masuk bulan ke tujuh tapi nampaknya macam dah tak sabar sesangat dah ni. Hihihi.. Ofcozlah rasa excited kan. Ucux pon excited terlebih2, asyik tanya jek bila boleh beli barang baby?? Hailah.. Ucux, jantina baby kita pon tak tau lagi tau.. Hihihi..

Ok, aku dah masuk 6 bulan ni baru selera makan tu mencanak2 naik, asyik2 makan jek. Dah makan nasi pon boleh lagi telan set Mc Chicken Mcd. Manalah badan tak naik. Tapi alhamdulillah, badan naik tak banyak sangat. Susah kot kalau badan naik mendadak sebab nanti kau nak bawak badan kau sendiri pun macam larat tak larat jek tau. Huuiii..

Perut aku sekarang pun adalah naik sikit jek. Membulat comel jek. Hihihi.. Ohh.. Ye, aku baru balik dari ber'honeymoon' so next entey nanty aku story mory ek.. Semua nanti baru aku story. 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!