9 Feb 2014

Selera Makan Yang Hilang

Assalamualaikum..

Huhu.. Tak tau nak start dari mana. But yang penting aku nak bagitau selera makan aku mula kurang balik. Kadang2 tension kepala otak nak makan apa. Sebelum ni selera makan aku baru je naik tapi ni dah takde selera pulak. Rasa semua makanan macam tak kena dengan tekak. 

Kadang tu bukan apa, kite dok pikir orang yang kat dalam ni. Kesian dia kelaparan. Tapi biasanya aku akan makan jugak walaupun yang ringan2.. 

Sebelum ni yang paling banyak menyumbang kepada kenaikkan selera aku adalah 


Inilah dia.. Nasi ayam penyet atau pecel lele. But make sure time order mesti extra ulam. Bahaha!! Ohh ye, aku hantu sayur and ulam ye.. Pernah tu sampai hari2,tiap2 malam muka aku ade menepek kat sini. Ohh.. Aku suka yang kat Banafe Village. Situ sambal dia sedap tak taulah pulak cita rasa korang kan. And lagi satu kedai dia bersih, aku suka pergi kedai yang bersih2. Buruk takpe tapi yang penting bersih.

Cite pasal Nasi Ayam Penyet ni, sekarang aku dah takde selera pulak nak telan dia. So, ucux and me tengah ikhtiar mencari makanan apa yang boleh kena dengan tekak ni. Semalam makan Buger Bakar Abang Burn pun tak berapa kena, so malam ni nak try Sate kot2 bole ngam. 

Tapi aku rindu banget mau makan buger Abang Mok (ni aku suke2 bagi nama). Buger Abang Mok ni memang tak boleh lawan dengan mana2 kedai walaupun dia jual buger biase jek. Sape2 pergi Kluang boleh try makan buger abang ni, aku sekali makan telan dua biji. Hahaha!! Dia meniaga depan sungai bertentang dengan bustand and BCB. Tak sabo nak balik Kluang sebab dah lama tak makan buger dia. Abang tu sampai dah kenal kitowang sebab kadang2 sampai hari2 aku beli. ;p pastu sekali beli kadang sampai 8 biji. Bahaha!! 

Nak balik Kluang!!!!! Sobs2..    


No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!