7 Feb 2014

Malam Tadi Punya Ngidam

Assalamualaikum..

Sebelum itu aku mahu memohon maaf sebab.. Aku telah bermalas2an dengan mengedit gambar menggunakan henfon sahaja. Huhuhu.. Maafkan aku yang sedang mengandung. Kekeke!!

Semalam dengan rasa tak bersalahnya aku telah mengoder macam2 dekat my ucux. Bahaha!! Eh, kau nak order bukan main order je tau kena kasi dia ayat tangkap leleh dululah ;p


Benda pertama aku mintak adalah buah limau. Masa tu tak tau macam mana boleh terasa2 kat tekak ni. Hoii.. Mencabar betul tau.*Eh ucux, baby tau yang mintak..* 


Second, mintak ni pulak. Bukan salah kita.. Sila salahkan orang yang jahat! Ada ke letak paper iklan ni kat dalam peti surat kita. Memang tak patutkan. Baby tengok terus tedang2 perut kita taw.. Kekeke!!


Inilah hasil dia..


Sambil2 makan pizza mesti nak kena ada desert yang syok kan? So, kita telah mengoder ni pulak hinggakan ucux kita pecut pergi beli yang dekat Kg. Melayu punya. Hailah.. Beli mana2 pun iolls tak kisahlah janji sedap. Bahaha!!

Eh, plz.. Jangan marah and salahkan titew.. Baby nilah macam2 jek tau. Baby malam ni nak ngidam apa pulak?? ;p

2 comments:

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!