16 Apr 2014

Ketagih LIKE

Assalamualaikum..

Setelah lama menyepi hari ni nak meluahkan rasa geram di hati. Haha!! Nak story sikit pasal orang yang tersangatlah gilakan LIKE!! 

Eh, ko dah kenapa kan? Beriya nak share story mory kononnya terhangat di pasaran. Sekali tetiba bila orang bukak blog kau je dah kena like dulu. Siap ada masa beribu2 saat ok kena tunggu kalo tak nak like. Aku rase macam.. Der!! Keji gila. 

Janganlah main kotor kan semata2 ko nak kaut keuntungan ke apa. Buat kerja tu biar bersih jangan suka main kotor. Hoii.. Rezeki jangan dibuat main ok. 

Kalau rasa betul2 nak share sesuatu tu buatlah dengan cara yang ikhlas sikit. Tak payah sampai nak kena like bagailah, tak pon kena klik iklan dululah apa. Geram aku tau tak. Aku kalau dah cenggitu memamang takdelah nak baca or like. Tak koser. Biarlah orang kalau like ke apa dengan seikhlas hati dia. Aku pon tak pernah nak tinggalkan jejak aku kat blog orang lain lepas tu link aku tu terus pegi kat iklan. Tak hokey!! Dah kenapa ko macam desperate sangat kan?? Bahaha!! 

Eh, ini semua pendapat aku je ok. Korang aku tak taulah kan. Kotlah ade jek yang suka nak like2 bagai ni. Eh, lantok ler.. 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!