11 May 2014

Sedang Menghitung Hari VS Jatuh Bergolek

Assalamualikum..

Kenapa tajuk begitu?? Hahaha.. Sebenarnya dua cerita dalam satu entry sebab itu tajuk jadi macam tu. 

Cerita pertama aku nak bagi tau aku tengah menunggu hari. Ikutkan due date tinggal 4 hari je lagi. Hoii.. Senak kepala otak fikir. Kekeke.. 

Tadi pergi checkup doktor siap bagi surat rujukan awal2 kalau kata 15 aku tak bersalin jugak last 21 tu terus aku kena pergi hospital masuk wad. Hailah.. Seram wei.. 

But, please doakan moga semuanya selamat and normal. Biaselah kan nerves tu ofcozlah. Sedangkan orang yang dah beranak berapa kali tu pun still takut jugak aku tengok. Kekeke. Ini kan pulak kita yang 1st time kan? But, i'll try to be a strong woman. Fuhh.. (terketar2 taip ayat tu)

2nd story pulak pasal jatuh. Eh, aku jatuh hari tu. Hari sabtu. Macam biase pergi makan bbq, maklumlah tengah tunggu hari kan so makan apa yang boleh. Hahaha.. Dah kenyang hati pun girang tapi tulah tah macam mana salah langkah. Masa tu nak pergi ke kereta. Area2 parking kat Kluang Mall tu then tetiba kaki aku boleh tersadung dekat batu. Alah.. Batu yang selalu ada dekat parking tu. Macam divider tu, terus jatuh. Hahaha!!

Eh, nasib masa jatuh tu dia jatuh macam terus lutut yang jatuh. Punggung ke apa tak jejak lah sebab lutut tu elok je jatuh tegak. Hahaha!! And nasib jugak masa tu ucux pegang tangn aku so dia sempat macam grip lah. Dah jatuh terus tergelak ok. Tapi gelak tu macam gelak takut pun ada sebab gila kau. Kau pregnant lepas tu kau jatuh pulak kan? Tak pucat pulak muka masa tu. 

Masuk kereta kaki dah start sakit tapi boleh lagi pergi sambung shoping. Kekeke.. Alah, shoping pun barang dapur jek. Iolls bukan orang koyo. Wakaka..

Ok tu je yang nak diceritakan. Tajuk tu jatuh bergolek menipu sangat kan. Padahal tidak pon. Hahaha.. 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!