11 May 2014

Selamat Hari Ibu

Assalamualaikum..


This is my mom.. Always be my mom, my friend, bff.. Kadang tu boleh jadi bergaduh2.. Lepas tu berbaik balik. Haha!! Biaselah gaduh2 manja. 

Kalau aku duduk jauh mesti nak sentiasa berhubung dengan dia. Siap bermesej2 macam kau bermesej dengan boyfriend. Kekeke.. Boleh cerita apa jek dengan dia. 

My mak jugak sentiase teman kalau aku nak ke mana2 sebab aku jenis memang keluar mesti nak ada orang teman and aku bukan jenis selalu keluar dengan kawan2. So, kekadang tu orang suka buat muka pelik bila tengok aku jalan dengan my mak. Eh, dah kenapa kau kenn?? Huh!! 

So, nak amik kesempatan ucapkan selamat hari ibu.. And sebenarnya hari2 pun hari ibu kan?? Tapi tak salah kalau kita amik satu hari untuk sambut yang betul2 speacial (bagi yang mampu)

Ni pun tadi aku baru jek balik dari makan kat kedai makan, bawak my mak makan. Eh, and ofcos iolls lah belanja kan. Sekali sekala takpe lah.. Takkan dengan your parents pon nak berkira betul tak? Aku tak berkira kalau orang tak berkira dengan aku. Kekeke.. (ini tak tipu)

Siapa yang ramai adik beradik tu seronoklah sebab boleh  sambut ramai2 lepas tu tong2 bayar. Memang syok oohh.. Macam aku pergi bertiga je sebab iolls kan anak tunggal. My abah pun takde ada kerja kat luar, jadinya yang pergi aku, my mak and my lovely husband.  ;P

Thanks mum sebab melahirkan, thanks sebab sabar layan kerenah anak dia sorang ni yang manja terlebih and angin satu badan, thanks jugak sebab selalu layan kalau mintak macam2 masa tengah sakit, thanks sebab layan macam permaisuri dalam rumah ni dalam masa iolls pregnant, also thanks sebab selalu teman ke mana2 je, tak lupa juga thanks sebab nanti iolls tau my mak mesti akan sibuk jaga iolls macam menatang minyak yang penuh semasa iolls pantang. Kekeke.. 

I love u mum.. 


No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!