5 May 2014

Teringin Sangat

Assalamualaikum..

Dah nak dekat bersalin pun lagi rasa teringin ke? Haha!! Eh, tapi makin kau nak dekat bersalin ni lagilah makin nak itu ini tau. ;P

Korang taulah aku punya due date is 15 May. So, minggu depan ok!! Kekeke.. Today dah 5 May jadinya tinggal lagi 10 hari jek. Wah..

Im not sure sekarang ni rasa excited or nervous. Huii.. Rasa seram pon ado. Haha!! Doa moga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan. Aminn... 

So, sementara menunggu hari ni aku boleh lagi berjalan2. Tapi itu pon jalan2 yang dekat. Yang pasti biasanya pergi makan jelah. Nak berjalan lama and jauh tu rasa tak kuasa sangat!! 

Esok aku kena berjumpa pakar and kena cek tekanan darah. *berat naik banyak sangat, amik kau situ* Hopefully tak makan masa lamalah sebab tahap kesabaran aku bukan tinggi mana pun. ;P Then balik tu nak ajak ucux titew makan sedap2.. 

Sekarang ni aku teringin sangat nak pergi makan;

1. BBQ and Steamboat

Hahaha!! Again.. Shut up u. ;P

2. Secret Recipe

Kat sini macam2 aku nak makan hokey!! Kek dia pon sedap2. Aloha.. 

3. Pizza Hut

Oh, nak try yang baru iteww.. 

4. Kluang Railway 

Roti bakar dia, bihun goreng dia, nasi lemak pon sedap. Ok. Semua sedaplah.

 5, 6, dan seterusnya akan aku fikirkan nanti. Wah.. Matiklah. Ada berapa hari jek tinggal sempat ke kan. Eh, teringin jugak nak makan macam mee2 ke.. Mee rebus ke, mee bandung ke, mee hailam. Hailah, sedapnya kalau dapat makan kan? 

Eh, bila ucux kita nak start cuti ni.. Cepatlah cuti!! *gedik* Bolehlah bawak titew pergi makan2. Cerita pasal makan perut aku lapar pulak. Eh, dahlah. Nak korek dapur apa yang ada. Kekeke..


No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!