4 Jun 2014

Pindah Randah

Assalamualaikum..

Awal2 aku nak warning this entry bukan nak cerita pasal aku pindah rumah ke apa. But, nak share kesengsaraan aku menghadap gusi bengkak ni. 

"Eh, hari tu dah cerita kan?? Berapa kali kau nak cerita?"

Itu lain ok.. Ini tempat lain pulak. Hari tu punya dah surut now dia berpindah dekat tempat lain pulak. Sebelum ni kena sebelah kiri, tepi jek but sekarang ni pulak dia pergi sebelah kanan, lepas tu bawah, belakang sekali. Aku rasa yang gigi nak tumbuh tu. Hoii.. Dia punya bengkak tu membawa sampai ke tekak ok. Sampaikan kau nak telan air liur pun sengsara. Choii!!

Serius, sakit nokks!! Aku dah la tengah dalam tempoh berpantang lagi memang dugaan datang bertimpa2 betul. Tapi takpe. Aku ok jek, boleh menghapuskan dosa2 kecil. Wakaka!! 

Eh, ucux aku belikan jugak pil susut bengkak dekat farmasi yang khas untuk orang berpantang. Eh, haruslah beritahu kan. Taknak pulak nanti ada effect apa2 pulak.  Ucux nak bawak aku pergi klinik tapi aku yang taknak. Sakit kot! 

"Eh, takpe2.. Titew boleh tahan lagi ni.." 

Hahaha!! Gile penakut jumpa doktor gigi. Doktor biasa takpe jugak, tapi tang doktor gigi ni aku seriau betul. So, kita biar jelah dia baik sendiri ok ucux?? Bahaha!!

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!