7 Jun 2014

Kehidupan Orang Berpantang Memang Membosankan

Assalamualaikum..

Tajuk entry memang sedikit keji tapi korang janganlah takut dan terus rasa tak nak berpantang pulak. Bahaha!! Memanglah pantang tu bosan tapi tidaklah membosankan sangat2. *Eh, yeke??*

Apa yang bosan?? Eh, bosanlah kalau kau duduk terperap je dalam rumah kan. Macam aku memang family tak bagi keluar rumah walaupun depan pintu je pun. Haha!! Bosan noks!! Aku pulak berpantang dekat tingkat atas sebab aku kan kena guna bilik air jenis duduk tu. Bilik bawah jenis yang cangkung tu. So, bertapalah kau kat atas tu ok..

Nasiblah dekat bilik aku ada tv so pandai2 lah melayan astro or dvd. But, paling membosankan bila kau takde kawan nak berbual. Ish.. Yelah, aku takde adik beradik kan. Orang yang menjaga pulak keja asyiklah mengadap hp memanjang. Tak habis2 dengan fb lah, mesejlah. Eh, bosan ok! Hah, makanlah hp kau itu. Sudahlah tu kejap2 menghilang. Kejap ke sana, kejap ke sini dah tu aku nak berborak dengan siapa pulak. Nak ajak baby berbual takde balasanlah pulak. Yang baby tau time ni dia tidur jek. 

Korang faham2lah orang berpantang ni kena ada orang dengan dia. Bawak2 berbual. Jadi takdelah termenung ke, layan emo, tu yang kadang boleh jadi gile. But, tulah orang ni susah nak cakap. Cakap lebih2 kang.. Eh, sakit pulak hati kita ni kan. So, lebih baik pergilah dikau sana! Haa.. Gitu.

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!