12 Jun 2014

Hantu Susu

Assalamualaikum..

Beberapa hari lepas layan cerita seram2 lawak dekat astro. Masalah aku adalah tak boleh tengok cerita seram walaupun cerita tu memang tak lojik langsung. Gile penakut kan aku. Setiap kali aku tengok cerita seram nanti mesti terbawa2 masuk dalam mimpi. Teruk betul. 

So, malam tu aku mimpi tapi mimpi aku tu takde kena mengena dengan cerita yang aku tengok sebelum tu. Entah mana silapnya aku boleh mimpi hantu susu. Derr sangat kan. 

Jalan cerita:

Aku dalam bus macam tengah ikut rombongan. *rasa tak logik pulak aku ikut2 rombongan ni kan* aku duduk dekat depan2 sikit, barisan kedua. So, memang jelas lah pandangan aku tu. Masa tu malam, so tengah dekat selekoh tu nampak macam ada hantu budak. Hantu dia cam bayang2, boleh hilang2. 

Dalam bus masa tu orang dah kecoh2. Aku pun tanya orang sebelah kenapa tu? So, dia cakap hantu budak tu nak cari susu. So, orang tu entah macam mana dia boleh tau aku ada susu. So, dia suruh aku susukan. Eh, gile kau tak takut.. 

So, kitorang pun larilah dari hantu budak tu. Sampai je dekat destinasi yang aku sendiri pun tak pasti jumpa lagi dengan hantu budak tu. Tapi dia tetaplah hilang2. 

Part lawaknya bila kau takut dekat hantu tu tapi lepas tu kau boleh pergi cari pulak. Bahaha!! Gile kan?? Motif?? Motifnya sebab nak bagi budak tu menyusu. Haha!! Gile kan bagi susu dekat hantu. Poyo gile.. Last2 ending dia tak tau sebab mimpi tu habis macam tu je. Tapi paling tak boleh blah tiap2 kali aku mimpi mesti mimpi aku tu bersambung2.

Contohlahkan aku mimpi tengah on the way ke Melaka. So, dalam perjalanan aku berhenti dekat Pagoh then tersedar. Bila aku tidur balik aku boleh sambung balik mimpi tu dekat mana mimpi dia berhenti tadi. Choii sangat!!

*tak tau macam mana nak buat kata2 terakhir penamat entry*

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!