14 Jun 2014

Sangat Lapar Tapi Tak Boleh Makan

Assalamualaikum..

Hari tu aku ada beritahu pasal gusi aku bengkak kan? Hari tu tempat 1st bengkak berpindah ke 2nd and now 2nd dah baik tapi dia berpindah balik dekat 1st place tu. Kali ni lebih sakitlah. Aku dah makan ubat yang ucux aku belikan tu sampai habis tapi tetaplah tak nak beransur pulih.

Serious, sangat sakit ok. Berdenyut2 dia palinglah tak boleh blah. Sampaikan nak makan pun sengsara. Mana tidaknya dia tangkap sampai ke area tekak. Kau nak telan air liur pun sakit lagikan nak makan. Padahal aku makan bubur je pun. 

Aku lapar lah, tapi tulah tak boleh nak makan pulak. So, terpaksalah asyik telan air milo panas jek. Ada orang suruh kumur dengan air garam atau pun yang kumur2 mulut tu. Yang kumur2 tu aku dah try tapi macam tak jalan jek. Cuma tinggal air garam tu jek tak try lagi. Takpe nanti aku try. 

Bila dah sakit ni semua pun nak cuba. Maklumlah, nak cepat sembuh lah katakan.. Hopefully, cepatlah baik. Rasa sengsara sangat bila kau tersangat2 lapar tapi kau tak boleh nak makan. Huh!!

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!