1 Jul 2014

Merdeka Raya!!!

Assalamualaikum..

Mesti korang fikir puasa tak habis lagi nak raya apanya kan?? Haha!! Bagi aku yang dah habis hazab berpantang ni kira macam dah rayalah kan.. 

Tapi berpantang tu bukanlah hazab mana pun, cume iyelah banyak yang tak boleh makan, tak boleh keluar, tak boleh itu, tak boleh ini. Haha!! Tapi aku suke jek terperap dalam rumah 24 jam sebab kulit terus jadi putih. Gila tak putih!! Cahaya matahari nak terjah kulit aku pun tak boleh sebab kena hadang dengan batu rumah ni. Bahaha..

Tapi berpantang ni ada bagusnya. Sebab masa nilah waktu sesuai untuk kau betul2 take time untuk rest. Luaran kita tak nampak apa sangat tapi dalaman kita ni entah2 dah macam bangkai lori tinggal nak timbang kati. Haha!! Macam mana aku berpantang tu nanti2 aku cerita ek. Sekarang nak fokus cerita aku and baby AF yang dah merdeka. 

Serius memang tak sabar nak merdeka. Huii.. Hari2 kerja aku menghitung hari. Haha!! Bila nak habis, bila nak habis, bila nak habis. Haa.. Nampak tak betapa serius aku nak tekankan yang aku menghitung hari. 

So, lets see wajah aku dengan baby AF..


Tak nampak pula muka baby AF. Dia sedap tidur dalam tu. Kejap je letak terus ternganga dia tidur. Bagus, senang mama dengan papa nak bawak jalan2 nanti. 

Tapi kan lepas dah setle semua beli itu ini termasuklah juadah berbuka balik rumah. Sampai2 terus rasa lepak teramat. Tapi bukan merana puasa. Badan yang sakit2, kaki dah start lenguh,pinggang segala. Maybe sebab dah lama bercuti tak bergerak itu yang terkejut beruk badan ni. Takpe, pelan2 kayuh. Oh, esok iolls dengan baby AF nak dating dengan papa dia pulak. Hoii.. Sangatlah tak sabar. Jangan gunakan alasan puasa tak larat. Tidak okey. Orang yang kuat berjalan macam aku ni memang takde istilah penat, tapi malas ada. Hehe.. 

Meh, aku belanja gambar baby AF.



No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!