7 Jul 2014

Puasa ke 9 ~ Kuey Teaw Goreng Kerang

Assalamualaikum..

Seriously, time menaip ni pun rasa terkenang2 kesedapan kuey teaw goreng kerang time berbuka tadi. Fuhh!! 

Haha!! Gile puji masakan sendiri. Sendiri tak puji siapa lagi nak puji kan?? Actually masa 7 days puasa aku masak soto. Tapi tak sempat nak ambil gambar makanan dah masuk perut. Haha!! So, kalau aku masak soto lagi nanti aku share ok.

Mula2 puasa tu aku beli jek untuk makan berbuka. Tapi tiap kali beli je macam tak kena dengan tekak, sini tak macam kluang. Kluang semua makanan heavennnn... Bahaha!!

So, aku decide better masak sendiri. Eh jauh dah aku melalut. Sambung balik pasal menu aku hari ini.


See.. Dengan banyak sayur. Kerang pun banyak. Enak banget!! Haha!! Ampun kalau bulan puasa ni tayang2 makanan. Huhu. 

Kuih2 pulak aku beli jek. Beli la 2-3 ringgit jek. Air sejuk sedap2 pun aku beli. Air panas je buat sendiri. 

So, selamat menjamu selera.. 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!