5 Aug 2014

Kulit Bersih Licin Berseri

Assalamualaikum..

Dapatkan sekarang untuk kulit licin berseri. Harga jimat, murah dan berkesan. 


Harga: Rm16.90

Kenapa harga lebih murah dari tempat lain. Ye.. Aku ada jumpa orang jual this product sampai 20++.. Ishk!! Itu aku tak masuk campur.

Aku tak jual tiruan punya ok and sepatutnya korang lagi confident nak beli dengan aku coz??? Coz ini keluaran daripada syarikat my abah. So kira aku ni anak bos lah. Thats why harga murah.. Kikiki..

Testimony aku tengok previous entry. Ok?? Ada situ aku dah cerita cume terlupa nak story tentang harga sabun ni. So, ni story balik. Bahaha!! Lantok le. 

Ok, macam biasa.. Cepat dapatkan sabun ni. Cept beli, cepat pakai, cepat licin kulit tu. Hihihi.. 

Contact me;

Wassap: +6013 6464455
Email: wanida1506@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!