5 Aug 2014

Perut Baby Berangin/Kembung Perut

Assalamualaikum..

Anak anda mempunyai masalah kembung perut? Jangan risau.. Ini hasil testimoni baby AF sendiri. 

Macam aku daripada dia lahir lagi aku dah sapu minyak ni pada dia. Aku takde guna minyak lain. Sebab banyak sangat dengar khabar yang minyak Yu Yi tu kita Islam tak boleh pakai. Tapi aku sendiri pun tak sure betul ke tidak. So daripada was2 baik tak payah pakai.

So, boleh guna minyak ni daripada baby baru lahir lagi. Macam aku sapu kat baby AF sikit je. Colek sikit sebesar cotton buds yang baby punya tu. Then letak kat perut baby. Urutkan perlahan2.. Kalau boleh letakkan sekali bahagian belakang.

Macam aku aku letakkan jugak dekat dada dan belakang baby AF. Tujuannya untuk elakkan daripada terkena Asma memandangkan suami aku ada Asma. Masa kecik teruk jugak my ucux kena. Sekarang je dah takde. Aku pun ada tapi sikit la time batuk.

Sejak sapu ni baby aku tak pernah lagi kena and lendir dia pun senang je keluar. Sampaikan dia boleh muntahkan sendiri lendir dia bagi keluar. So, uolls boleh try sapu kat anak korang sendiri. Kot2 sesuai. Tiada paksaan. Cume nak berkongsi apa yang family aku pakai and serasi.

Sebenarnya banyak lagi kegunaan minyak ni. Boleh dipakai daripada bayi baru lahir sampailah ke orang tua. Kegunaan lain yang berkesan dekat aku nanti2 pulak aku share..


  
Murah sangat minyak ni. Dah la besar, murah pulak tu.

Harga: RM35.90

Wassap: +6013 6464455
Email: wanida1506@gmail.com

#call tidak dilayan#

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!