28 Feb 2015

Hari Penat Sedunia

Assalamualaikum..

Bagi aku fefeling housewife berjaya sekejap. Haha!! Tapi memang penat betul, satu badan ni sakit2. Satu hari ni kerja aku menyental rumah. Daripada mop rumah, menyapu, bersihkan bilik2, bersihkan dapur, lap dinding, lap pintu. Okeh, ini bukan mengeluh aku suka jek sebab rumah memang bersih melampau kan. Aku jenis alah sikit, lebih lagi pada habuk. Silap sikit boleh jadi selesema. So, bila dah buat macam2 tu terus rasa bersih melampau. Haha!! Tinggal nanti nak bersihkan depan dengan cermin2.

Orang pompuan macam nilah.. Memang suka bila barang tersusun, kemas, bersih. Rasa tenang je nak duduk kat rumah kan. Baru best, suami balik pun taklah pening. Tadi aku amik kesempatan simpan baju2 baby AF masuk dalam box. Haha!! Mana tak muat tu eloklah kita simpan kan. Esok2 nak guna baru kita selongkar balik. 

Sekarang nak tidur susah sebab badan sengal sana sini. Kejap lagi pagi2 dah nak kena bangun ni. Hadoi.. Berapa jam je tidur ni. Hahaha!! 

Mesti korang cakap dah kenapa semua pun nak cerita sini? Buat itul cerita ini cerita, sebenarnya dah tak tau nak up cerita apa. Kahkah!! Sementara tak boleh tidur tu yang gigih jugak perah otak ni update blog sendu aku. Sekarang pun dah pukul 3.15 am. Agak2lah kan tak tidur lagi. Tapi memang biasanya aku bantai tidur lambat. Hihihi..

Oklah, nak cuba tidur kot2 boleh kan.

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!