19 Feb 2015

Rambut segar sihat sepanjang hari

Assalamualaikum..

Siapa ada masalah rambut? Siapa ada kelimumur? Rambut kusut? Rambut berminyak? Rambut kering? Aku ada jalan penyelesaian yang mudah dan jimat. Rambut aku panjang gila so korang pun tau kan betapa payahnya nak jaga rambut panjang. Mana gugurlah, kusutlah, berminyaklah, macam2. 

Alhamdulillah sekarang kami sudah keluarkan produk terbaru. Sebelum bagi orang pakai lebih baik aku cuba dulu betul tak. Bukan aku je cuba dengan hubby aku pun pakai jugak. Hubby aku paling banyak kelimumur. Tahu jelahkan orang lelaki ni zaman bujang dulu agaknya malas nak shampoo rambut. Ada sekali tu dia pergi gunting rambut dekat kedai selalu dia pergi. Sekali tu orang gunting tu tegur kelimumur dia dah kurang!! Amboi.. Bukan main sukalah hubby kita terus rasa confident level dia tinggi menggunung. 

Kesan shampoo ni kat aku, rambut memang lembut dan tak kering. Senang je nak sikat so dah kurang kusut. Lepas tu walau pun kau basuh rambut semalam sampai hari ni kau bau rambut kau masih segar. Padahal shampoo ni takdelah bau wangi yang melebih macam sesetengah shampoo tu. Rilek je bau dia. Lepas dah shampoo tu bila kita hidu rambut kita sedap je rasa. Rasa rambut macam fresh sangat. I like!! So, lepas ni boleh teruskan dengan shampoo ni. 

Aku ni jenis cerewet sikit. Kadang tu kalau shampoo tak kena rambut aku boleh jadi kering dan kasar. Lepas tu menangislah kau nak sikat rambut sampai rasa nak tercabut kulit kepala tu. Huwaa.. Pernah cuba satu shampoo ni katanya bagus untuk kelimumur. Faham jelah bila pakai tudung ni rambut habis berbau pastu kelimumur banyak. Beriya je aku try sekali hambik kau, kusut masai terus rambut aku. Hahaha!! Sendiri tengok muka dalam cermin sendiri ngeri. 


Shampoo ni mampu milik. Jangan risau.. Jimat pun iya jugak. Tapi kalau rambut panjang macam aku yang boleh buat penyapu ni memang pakailah apa jenis shampoo pun memang makan banyak punya. Lepas tu sendiri fikir "rasanya baru je beli shampoo dah habis??" Bahaha!! Salah sendiri nak salahkan orang. Sorry ucux!! 

So, tak rugi pun kalau korang try.. Siapa2 nak moh wassap aku okeh. No call. Bukan aku ni tipu ea. "Eh, apasal tak boleh call? tipu la tu!!" Eh, bukan, bukan.. Aku ni nama je suri rumah tapi kerja melambak. Mana dengan melayan anak lagi. Lepas tu mana dengan kerja lain lagi, dan aku adalah seorang yang paling tak suka angkat telefon. Bahaha!! Kadang tu hubby sendiri telefon pun tak berangkat. Haha!! Berbeku je hati hubby kan? Kikiki... Eh, tapi kalau mesej, wassap i laju je. Kekeke.

Boleh MESEJ, WASSAP

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!