15 Apr 2015

Candy Buffet

Assalamualaikum..


Love this color & idea

Sedang pening cari orang yang boleh buat candy buffet yang boleh menepati cita rasa aku. Hahaha!! Susah2 memang aku buat sendiri je kang. Pening ok, yang ada bila aku tunjuk contoh aku nak dia design table warna sekian2 and buat macam tu terus macam terkejut. Eh, kenapa awak? Hailah.. Saya nak buat cantik2 walaupun nampak simple tapi mestilah ada design. Dah tu meja kena siapkan sendiri,   kalau macam tu better aku buat sendiri je. Masa babyAF punya majlis aqiqah pun aku buat pelamin sendiri walaupun simple. Asalkan ada dan cantik ye tak? Orang nak komplen ke, tak puas hati ke, lantak akulah. Sekurangnya adalah jugak dan aku ikhtiar buat sendiri ni tak ko sendiri pun tak buat, tak tolong ke apa pastu nak banyak komplen. Pang nak??!! Bahaha!!

Ops! Sorry, teremosi pulak.. I is menyampah orang yang bajet tahu dan pandai tapi sebenarnya kosong. Eh, dasar sangatlah perangai tu kan. Aku pun bongok gak takdelah reti sangat nak mendeko ke apa tapi sekurang2nya aku mencuba buat yang terbaik untuk anak aku, family dan diri sendiri. Aku jenis suka buat sendiri, masa kahwin dulu pun aku  buat hantaran sendiri dah tu ada pulak orang nak guna hantaran aku 100% macam tu je. Ciss!! Tak fikir kita penat malam2 bersengkang mata siapkan hantaran semua dia senang lenang goyang kaki je ye. Eh, lantak kaulah. Lagi pun pastu tak jadi. Kikiki..

Ok, sudah2 melalut tu.. Pot pet pot pet je kerja kau ye. Haha!! Tujuan utama kalau sesiapa ada buat candy buffet ke, ada idea yang best2 ke, tau tempat nak borong candy warna warni ke tolong share kat aku ok. Dahlah, tata.. 


No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!