29 Apr 2015

LIVE UPDATE from Hospital

Assalamualaikum..

Yes, aku kat hospital sekarang di tengah malam bulan mengambang. Eh! Haha!! Why? Aku menjaga seseorang di sini. Next time cerita ok. Orang yang aku jaga tidur so aku ambil kesempatan update cerita yang tertangguh. Banyak sebenarnya yang aku nak update tapi di sebabkan kekangan masa so tunggu aku betul2 free ok. 

Sekarang ni aku di temani oleh bermacam2 bunyi. Bunyi mesin yang beberapa saat sekali, bunyi dengkur, bunyi orang main game candy crush. Haha!! Siapa main? Jiran aku yang jaga orang sebelah ni main. Kikiki... Boleh? Dahlah bukak sound so aku dengarlah. Hehe. Tapi takpe takdelah kuat sangat bunyi dia.


Ku bahagia.. (nyanyi lagu melly goslow)

Pergi bilik air, keluar2 je tengok kat anak de bunga. Wah.. happylah kan. Kikiki. Wanita yang terbahagia katanya. Ni masa makan kat Johnny's. Johnny's lagi? Dah nama peberet.. Hakhak!! Tiap kali hubby dapat balik awal atau cuti dan tiap kali dia tanya nak makan apa hari ni? Tak lain tak bukan aku akan jawab Johnny's. 


"Hai awak, nak jadi gf kita tak?" babyAF

Geram tengok dia ni, sendiri punya anak sendiri geram kan? Biasalah tu.. Siapa lagi nak geram kalau bukan kita sendiri. ;P Keluar dengan babyAF kalau tak jadi artis tak sah ada je orang nak tengok dekat2, nak main cak ba lah, haha! Kadang tu sampai terpaksa berenti sebab orang nak tengok. Ceh, tak pasal mama jadi PA kau pulak. Haha!! Tapi aku memang keluar dengan hubby memang takde nak keluar sorang. Pakai baby carry takpelah jugak sebab baby melekat kat badan kita je kan. Ini kalau keluar sorang2 lepas tu dukung ke apa memang bahaya zaman sekarang ni. Kadang orang main ambil je anak kita. Dengarnya dah ada kes macam ni, dia ambil anak kita lepas tu buat2 macam tu anak dia. Bila kita minta anak kita dia cakap kat orang, tu anak dia. Eh, jahanam sangat perangai tu kan. 

Takutlah orang zaman sekarang ni jahat tak bertempat. Orang macam ni duk fikir duit je kot. Rimas pulak aku. Moga kita di jauhkan dari segala bencana dan perkara2 buruk. Amin.. 




No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!