25 Dec 2015

AK Noodle City Square, JB

Assalamualaikum..

Kedai ni antara salah satu pilihan kedai yang akan aku singgah makan bila ke CS atau JBCC. Kebetulan haritu ke bandar mencari barang dan hubby ajak makan di sini sebab lama jugak tak ke sini. So, moh le kita.


Kenapa muka aku hitam?? Tengok tangan putih kan? Yup, sebab aku is suka pakai bedak ke atau makeup yang lebih gelap dari kulit aku. Haha!! Betul wei tak tipu sebab bila aku pakai bedak yang putih tu letak tangan kat muka terus rasa "eeii muka hitam, tangan putih.." Haha!! Sebijik macam iklan tu.


Tunggu makanan. Sini semuanya mee tau jangan pulak datang2 kau order nasi lemak ke, nasi ayam, nama pun AK Noodle kan. 


Yea!! Makanan dah sampai. Oh, dont worry ya, sini halal. Tak percaya boleh datang kedai dia bukan logo halal je dia tampal sekali dengan sijil dia tampal so boleh makan tanpa was-was. Masa ni kami tak order banyak sebab kenyang lagi kot sebelum tu kan kami bedal KFC. 

Kami memang hantu makan sebab tu badan kami bagai di pam2. Haha!! Kami kalau keluar, makan no1 shopping no2. Hihihi..

Menu kitorang order tu namanya fried udon dan memang inilah pun yang selalu kami order. Tak lain tak bukan ini jelah. Haha!! So, must try ok.



No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!