5 Feb 2016

Duit Poket dari Malaysia PayPerClick

Assalamualaikum..


Aku tahu ramai yang cari duit lebih nak tanggung duit belanja harian dengan keadaan semua barang melonjak naik. So, aku nak share pasal 1 laman web ni. Aku pun dah join so far takde masalah lagi cuma aku tak cash out lagi. Simpan dulu dah cukup baru cash out. 

Kalau korang rajin klik iklan yang dia bagi setiap hari banyaklah kau dapat tapi jangan nak berangan tetiba terus jadi kaya serta merta. Kalau macam tu semua orang tak keluar rumah buat benda ni je. Hihi!! Tapi tak mustahil jugakkan, zaman sekarang apa2 pun boleh jadi.


Cara dia lebih kurang macam nuffnang jugak cuma dia kau kena klik iklan kau sendiri. Mudah bukan? Bolehlah buat tambah2 duit kau. Kunci untuk berjaya buat benda ni ialah SABAR.. Kalau sabar insyaallah mudah. 

Korang boleh pergi je dekat laman web dia kat situ semua ada setiap penerangan, payment proof dia. Lagi satu Malaysia payperclick ni berdaftar dengan SSM ye. So, korang boleh cuba sendiri, tak rugi apa pun mencuba sebab pendaftaran adalah percuma. 

Jom try kat sini:



Oklah, busy sikit ni. Nanti cerita lagi ea.. Apa2 perkembangan aku share sini je nanti. Jangan lupe klik tau!! 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!