15 Mar 2016

Coconut Shake Klebang, Melaka

Assalamualaikum..


Sebelum bercerita lebih panjang aku mohon korang abaikan tuala2 yang bertebaran atas meja tu. Haha!! Actually, yang kat tangan aku tu untuk boyAF and purple tu untuk hubby tercinta. Hahaha!! Masa ni kami kebetulan je ke sini. Asalnya tengah jalan2 kat muar tu aku 'tercakaplah' kat hubby aku "bilalah lagi nak pegi Melaka kan? Terasa nak makan chicken rice ball lah pulak"

Kebetulan elok je kami betul2 dipersimpangan jalan nak ke Melaka terus hubby aku belok. Terus dia kata "Jom Melaka." Aku ingat dia main2 sekali betul da.. Haha!! Luv u lah hubby. Kikiki... So, kami singgah ke sini dulu pekena coconut shake. Sambil2 tu takkan nak minum je kan? Ofcoslah pekena keropok lekor ke apa. Eh, ini first time aku duduk minum kat sini selalu tu aku suruh hubby tapau je kat jalan depan tu. 

Kat sini macam2 ade ye nasi lemak pun ada. Nampak macam sedap nasi lemak dia tengok budak2 Cina sebelah aku makan, tapi memandangkan kami lepas ni nak pekena chicken rice ball so simpan je dalam hati niat tu. Masa ke sini aku tak sure hari apa tapi memang orang ramai sangat. Tapi alhamdulillah senang je aku dapat seat. So, kalau korang pergi ramai2 better sorang je pergi order yang lain baiklah pergi cari tempat duduk siap2. 


Macam2 ragam kamu ni boyAF.




Masa makan pun muka maintain gangster kan? Kuikuikui!! Sedap pulak gabungan coconut shake+keropok lekor. 


Why u letak cawan tu kat depan i? Now, nampak macam I pulak pelahap. hahaha!! Actually memang saja beli lebih sebab tau mesti tak cukup semenjak anak dah besar ni kan. Apa kita makan, minum memang dia nak jugak. tapi tak semua aku bagi.


Tak tersusun gambar2 ni.


BoyAF napa muka poyo sangat. Kuikui.. Eh! Orang sebelah tulah yang aku jumpa masa makan Chicken Rice Ball. Tu, tu, yang pakai tudung bunga2 dengan yang duduk depan dia. Hai awak.. Sama2 suka makan nampaknya kita ye.. Nampak sangat kita sama2 orang luar. ;P


Keras sangat ke keropok lekor tu sayang?? Sampai buat muka macam tu sekali. Kesian mama tengokkan. Nak tolong nanti mengamuk pulak maklumlah nak berdikari katenya.. Oklah, dah pukul 11 ni aku baru nak breakfast. Hahaha!! Buat sarapan pagi2 tapi diri sendiri tengah hari baru nak makan. 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!