15 Mar 2016

Family Dinner: Senibong, JB. *Recommend*

Assalamualaikum.. 

Jarang dapat bersua muka disebabkan masing2 sibuk dengan urusan sendiri. Walau pun aku ni anak tunggal tapi aku memilih untuk duduk sendiri dengan keluarga kecil aku. Bila kita duduk dengan family orang akan kata "senanglah duduk dengan family, jimat" bila kita duduk sendiri lain pula orang kata "kenapa tak duduk dengan family, kesianlah takde teman". So, how? Tapi memandangkan aku tak suke nak terpengaruh sangat cakap2 orang ni pi lantoklah, janji hidup happy. Betul tak? Family aku sendiri tak pernah bising apa hal kau nak bising??! Kikiki..

Mak ayah mana tak suka anak dia tinggal dengan dia lagi2 macam dorang yang ada aku je sebagai anak, perempuan pula tu tapi diorang lebih suka kalau kita duduk sendiri barulah berdikari. baru kita rasa challenging. 


Kami bukan makan kat kedai ni ye, ni saja je menumpang bergambar di sini sebab view dia cantik. Penuh dengan pencahayaan. Terus rasa wajah berseri2. Chia.. Chia.. 


Pusing belakang pulak. Sebenarnya ini gambar setelah kenyang perut kami semua. Dah kenyang baru senang hati nak bergambar kan?


Tara.. Ini satu2nya kedai yang menjadi kesukaan aku. Aku lupelah apa nama kedai dia yang aku ingat kedai dia bersebelahan dengan 6 corner tu. Aku pernah makan kat kedai 6 corner tu tapi tak kena dengan selera aku mungkin kebetulan masa tu aku dapat ikan bakar dia pahit. Maybe selera kita tak sama kan? Tapi tak salah kalau korang cuba makan kat kedai ni, pekerja dia best tak poyo. Hahaha!! Aku paling menyampah kalau pergi kedai yang pekerja dan bos dia yang poyo. Memang 1st and the last lah aku makan kedai tu. ;P


Sorry, nampak bersepah.. Sini aku recommend kat korang order ketam sambal telur dengan siput gonggong masam sambal. Pergh!! Terasa2 pulak kat tekak.. Mr. Hubby... Boleh kita pergi malam ni tak?? *kenyit2 mata sikitlah. Kuikuikui..


Korang nampak tak apa yang aku nampak?? Korang boleh lihat dengan jelas pose yang sama yang berbeza cuma senyum dengan tak je. Bahaha!! Ops!! Sorry dear.. Gurau je.. U tetap nampak comel di hati i.. Chia.. Chia.. (Pengaruh Sepahtu betol)

Ok.. Nora bagi *****!!!



1 comment:

  1. hye... sorry, boleh tak saya nak dapatkan info tentang homestay muar for your previous post before ni. saya ada baca post awak di homestay muar dan saya berminat nak ke sana. boleh tak awk bgtau details location & no phone owner adleast. kalau ada, saya berharap sgt awk boleh whatsapp sy utk details homestay muar tu. ni no phone sy 0176373404. thank you for your help.

    ReplyDelete

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!