20 Mar 2016

Dip n Dip, Putrajaya

Assalamualaikum..

Penggemar2 coklat wajib cuba makan di sini. Aku pun penggemar coklat jugak. Coklat dia yang halus, lembut, tak terlalu manis sangat memang tak rasa muak makan. 


Kat sini pun best sebab tak ramai orang, aku suka pergi tempat makan yang takde orang. Haha!! Sebab aku boleh makan dengan tenang, tak payah nak makan cepat2 sebab risau orang tengah jeling je nak duduk. Kat sini pun siapa2 nak sambut birthday pun boleh. Hari tu pun tengah syok2 makan tiba2 ada lagu happy birthday rupanya ada orang sambut birthday da.. Kami pun tumpang happy jugak lah. Hihihi..


Sebelum tu, kita amik gambar dulu.. Suke tengok kedai ni warna2 dia tu naik. Cantik sangat. Oh ya, belakang tu pampers boyAF. Plan asalnya lepas ni nak singgah kampung aku tapi rupanya hubby aku tak angkut pampers anak aku. Tak memasal kena beli lagi, haha!! Tapi takpe, boleh pakai lama sebab stok banyakkan? 


Kami order yang ni je satu dengan mineral water. Gila kau dah makan coklat lepas tu nak ngadap air manis2 lagi. Sedap memang sedap tapi kenalah jaga kesihatan kan. Oh, kecur air liur aku tengok ni, sedapnya. Bila nak ke sini lagi makan ni? Ini ala2 lempeng makan dengan coklat. Tapi memang sedaplah. Memang ini antara salah satu tempat yang perlu makan bila pergi sini. Selalu kami kalau pergi KL memang suka singgah sini salah satu sebab adalah tak perlu susah2 hadap jem. Lagi pun kat sini memang banyak pilihan nak makan. Yang penting ongkosnya ada. 



Bila boyAF membuat percubaan untuk mencium mama dia. Kikiki...

Hai Mr. hubby, bila kita nak repeat?? ;P


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. syoknya...memang sedap Dip & Dip tu..

    btw, aku da tukar nama blog... bycassemsdoter@blogspot.com
    yang lama da tutup...

    ReplyDelete
  3. Sedapkan, nasiblah jauh.. Hihi!!

    Oh, patutlah lama tak nampak. Hihi!! Sedap nama blog baru tu.

    ReplyDelete

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!