28 Jan 2013

Setia hujung nyawa

Assalamualaikum...

Eh, baik aku hari nih. Entry bukan nak cerita pasal cerita yang sedeng feymes sekarang dekat TV3 tu. Cuma disebabkan ianya ada kaitan dengan cerita tu so aku guna title cerita tu. Muahaha!! *tolong jangan mara

Masa aku on the way balik rumah family aku selepas balik dari rumah my mother in law tetiba my ucuk tanya..

"Pernah tengok cerita setia hujung Nyawa?"

Aku mula buat muka blur.. Mana hubby tau pulak pasal cite nih? Yelah, dia kan keje. Diperantauan pulak tu.. 

"Tengok, best kot"

"Nape tak bagitau??"

Yang nih lagilah buat aku blur kan?? Apakah!! Hey.. ucuk aku nih buang tebiat ke nak tengok cerita pon nak kena bagitau dulu kan.. 

"Apasal pulak? Mana tau pasal cite tuh?"

"Epy bagitau.. Best ke cite dia? Napa tak pernah cite?"

Epy nih takde kaitan dengan wayang gambar ar.. Dia cuma pelakon tambahan jek.

"Oohh.. lupelah. Best tau cite dia.."

So aku pon bla bla bla... Mulut aku pon pot pet pot pet dalam kereta bercerita pasal cerita setia hujung nyawa nih. Baru aku teringat sebelom nih aku suke cerita pasal cite2 best yang aku tengok atau pon novel2 best yang aku baca aku akan cite kat dia. Muahaha!! *cowy ucuk, iolls is lupe..

Tapi kan aku sentap bila aku tengah syok cite tau.. pot pet punya pot pet tetiba...

"Haa.. tu dia motornya!!"

Rasa macam debub!! Tepat kena kat muka haku. Sentap okeyh!!
Terdiam kaku aku tau.. Terus aku senyap, tak nak sambung cita dah.. Wakakaka.. 

"lepas tu.. Lepas tu."

"Tak nak sambung, dah lupe." 

Haa.. Nampak tak kesentapan aku waktu tu. Kuikuikui.. Padahal aku bukan merajuk betul pon, saje jek ngada2.. Baru kena pujuk sikit dah mula balik mulut aku sambung pot pet pot pet pasal cite tadi tu. Muahaha!! Choii sangat kan..


No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!